joi, 15 noiembrie 2012

Putina curatenie...

Daca as sta sa fac o comparatie intre luna noiembrie anul 2011 si luna noiembrie anul 2012, zici ca vorbesti despre doua persoane total diferite. Anul trecut eram pierduta in spatiu, asa as putea sa descriu cel mai bine anul 1 de facultate. Nu stiam cu ce se mananca cursurile, seminariile, sesiunile. Practic nu stiam NIMIC! Dar nu asa este in anul 1 pentru toata lumea? :)
Ei bine, anul 2 mi-a adus mai multa liniste si pace. Cu toate ca din punct de vedere al volumului de materie necesar pentru fiecare examen a crescut considerabil, nu ma mai sperie acest lucru. Nu ma mai uit cu frica la acele carti groase si pun foarte des mana sa le citesc, rasfoiesc, subliniez, invat. Nu mai tremur in fata unui seminar, examen, profesor. Am invatat sa imi tin capul sus si stiu ca orice s-ar intampla o sa fie bine intr-un final.
Poate acest lucru se datoreaza si faptului ca am facut putina ordine in viata mea. Am invatat sa nu mai las toti norii sa ma atinga si sa ma intristeze, am invatat sa ma descurc mai bine de una singura si sa nu depind de cineva constant, am invatat sa imi organizez mult mai bine timpul astfel incat sa imi permit mult mai des sa ies la o cafea, teatru, film. Am invatat sa imi aleg mai bine prietenii si persoanele carora le acord timp din viata mea, poate am invatat si sa risc in anumite situatii mai mult doar ca sa simt ca traiesc. Multe am invatat si multe mai trebuie inca sa invat... M-am maturizat si in acelas timp nu am uitat de glasul acelui mic copil din interiorul sufletului meu. Sunt un paradox, a walking contradiction (copyright my best friend :D). Insa toate aceste lucruri definesc propria mea persoana...
Se apropie Craciunul si Anul Nou cu pasi repezi... E timpul sa incepem sa facem putina curatenie si sa ne gandim ce am facut in acest an. Am reusit tot ce ne-am propus sau mai avem cateva lucruri ramase nefacute din our "To do list" pentru 2012?

P.S. Cum a fost pana acum anul 2012 pentru voi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu