luni, 12 august 2013

Anumite piese si adevarata lor valoare pentru mine

Acus cateva zile am fost cu niste prieteni la un local sa bem si noi o bere ca tot omul. Ce mi-a adus zambetul pe buze in seara respectiva, inafara de o bere rece si persoanele de la masa, a fost una din piesele mele favorite de la Nickelback. Unul dintre prietenii mei prezenti acolo cand a auzit piesa mai ca nu si-a scos parul din cap, uraste din tot sufletul aceasta formatie si numai nu intelegea de ce mie imi place asa de mult. Este adevarat ca atunci cand vine vorba de muzica gusturile noastre foarte rar se intersecteaza, insa nici in ruptul capului nu pricepea de ce imi place Nickelback...
Adevarul este ca eu niciodata nu am fost interesata sa ascult discografiile formatilor care imi placeau, nici numele membrilor unei formatii deabea de le tin minte, pur si simplu nu ma intereseaza. Pentru mine aceste detalii nu sunt importante si de cele mai multe ori piesele care le ascult de ani de zile au o intreaga poveste in spatele unor versuri simple. Sunt anumite piese care le asociez involuntar cu episoade din viata mea, trairile mele de atunci, amintirile si persoanele care au fost prezente in perioada respectiva.


Aceasta este printre primele piese care le-am ascultat de la Nickelback. Un prieten foarte bun mi-a trimis-o cand eram in clasa a 8-a din dorinta lui de a ma initia in lumea ,,rock". 


Nici nu stiu cum as putea sa incep a descrie ce inseamna pentru mine aceasta piesa. O ascultam incontinuu cu cateva saptamani sa vin la facultate si de fiecare data cand o aud o asociez cu perioada respectiva. Zilele acelea erau marcate de speranta, de tristete, de nerabdarea inceperii unei noi etape a vietii mele si in acelas timp dorinta aceea de a nu pleca din orasul in care am crescut si am copilarit. Atunci nu puteam percepe o viata departe de toata siguranta care o aveam acasa asa cum acum nu imi pot imagina o viata diferita de cea pe care o am in orasul acesta. 


,,Those were the best days of my life, back in the summer of 09". Amintirile care le-am facut in vara lui 2009 nu o sa poata fi inlocuite sau sterse din sufletul meu niciodata. Cea mai frumoasa vara de pana acum din viata mea, o gasca nebuna, Germania, concertul din Carei, prima iubire de-o vara care la inceputul toamnei s-a terminat. 


Dupa ce m-am despartit de primul meu prieten in toamna anului 2009, auzeam aceasta piesa mereu la radio. Nu a trecut o singura zi in care sa nu o aud cel putin o data timp de 2 luni de zile, la un moment dat chiar aveam impresia ca ma bantuia... Karma o facea intentionat. 


Cand eram in liceu imi placea foarte mult de un tip dintr-o alta clasa dar nu am avut niciodata curajul de a-i zice ceva. Acuma mi se pare extrem de amuzant ca singura conversatie care am avut-o cu el a fost un simplu salut si si atunci aveam vocea putin ascutita si tremurata din cauza emotiilor. Piesa de mai sus mi-a dedicat-o cea mai buna prietena a mea, zicea ca se potriveste cu situatia mea de atunci si kulmea este ca de fiecare data cand o aud imi aduc aminte de el si de cat de speriata puteam sa fiu ca sa nu pot purta o conversatie normala cu el...


Piesa asta m-a facut sa plang pentru prima data in fata unui baiat. Era vara, aveam 18 ani si aveam cu el o relatie la distanta si peste cateva zile pleca din nou acasa. Nu vroiam sa plece, vroiam sa mai stau cu el putin, eram trista si piesa asta m-a facut sa imi dau drumul la lacrimi si kulmea este ca mai avea putin si il facea si pe el sa planga... 


Cand eram in generala mereu o ascultam... exprima tot ceea ce as fi vrut sa ii spun unei anumite persoane insa nu aveam curajul sa o fac. Ce e trist este faptul ca numai acuma, in anul 2 de facultate am reusit sa o iert cu adevarat pe acea persoana si sa incerc sa dau timpul inapoi ca sa ne cunoastem mai bine...


,,Piesa aceasta reprezinta gasca ta nebuna"... Acestea au fost cuvintele prietenei mele cele mai bune cu privire la prietenii mei din liceu. Cateodata inca mi-e dor...


Nu conteaza ce piesa ascult de la Voltaj ca mereu o sa imi aduca aminte de ea, prietena mea cea mai buna care mereu a fost alaturi de mine si inca este. Era vara, Gradina Romei, langa lac si radeam in timp ce aceasta piesa mergea pe fundal. O iubesc enorm si nu stiu ce m-as face fara ea. 


Ultima ora de dirigentie, finalul clasei a 12-a, piesa care ne-a facut pe toti sa plangem in momentul in care diriginta noastra a pus-o la casetofon. O femeie extraordinara si nu conteaza cat timp va trece mereu o sa asociez aceasta piesa cu zambetul ei cald din atunci si amintirea ultimelor momente petrecute in 12D...


Nu stiu de ce insa mereu o imaginez pe mama cand ascult aceasta piesa. Felul ei de a-mi spune ca orice as face o sa ma iubeasca mereu si ca sunt perfecta in ochii ei...


Oricate greutati ai avea mereu trebuie sa te ridici si sa continui sa iti raspandesti lumina. 


Nu puteam sa ma abtin sa nu pun si aceasta piesa ^_^ superbe versuri care mereu ma fac sa zambesc si imi aduc aminte de unul dintre anime-urile mele preferate.


Oricate anime-uri superbe as vedea, Gravitation ocupa un loc special in sufletul meu. Cu el am redescoperit placerea anime-urilor si lumea aceasta superba fara de care nu m-as putea imagina vreodata. 

Sunt mult mai multe piese care imi aduc aminte de o groaza de intamplari din viata mea insa acestea mi-au trecut prin minte in momentul acesta. Prin ele imi aduc aminte de trecut si imi creez viitorul, sunt parti din sufletul meu si ceea ce reprezint eu ca om. Fara ele nu as fi la fel, nu as fi eu...

13 comentarii:

  1. frumoase melodii...dar poate ar trebui sa nu uiti anumite persoane care te-au sustinut...cine stie, poate te sustin si acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt genul de persoana care ar uita cine m-a sustinut si in niciun caz nu as uita acele persoane care ma sustin si in ziua de azi. Daca m-ai cunoaste, ai sti lucrul acesta :) Si am precizat si in postul de mai sus, aceste piese sunt doar o mostra, ce mi-a venit pe moment. Sunt o groaza de alte piese care imi aduc aminte de numeroase intamplari din viata mea insa nu am cum sa le public pe toate pentru ca nu mi-ar ajunge o zi numai sa le enumar daramite sa mai si scriu despre ele.

      Ștergere
    2. Si daca nu sunt prea indiscreta, ai putea sa imi spui cine esti? Se pare ca sti destul de multe lucruri despre mine sa scri acele randuri :) Mi-ar fi placut sa iti folosesti numele nu ,,Anonim" dar poate ai si tu motivele tale...

      Ștergere
    3. Iti dai seama ca stiu si pot sa ma semnez..dar nu are rost...bafta mai departe...ca live sigur nu am ocazia sa-ti spun asta :)

      Ștergere
    4. Sunt curioasa de ce nu ai ocazia sa imi spui acest lucru live. Sincer ce rost are sa imi spui aceste lucruri daca nici macar nu ai curajul sa imi spui cine esti? Cu ce crezi ca o sa ma afecteze randurile tale daca nu stiu de la cine imi sunt adresate?

      Ștergere
    5. Nu e vorba de curaj...niciodata nu a fost.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Atunci de ce imi mai urmaresti blogul daca nici macar nu ai tupeul sa imi zici cine esti? Daca zici ca nu e vorba de curaj atunci de ce nu imi zici cine esti?

      Ștergere
  2. Anonima cu mai mult tupeu decat tine :D12 august 2013 la 22:12

    Anonim, siguuur nu esti un baiat pt ca ce baiat care se respecta lasa mesaje aiurea fara sa se semneze si in care se plange ca a fost uitat. Am sa presupun deci ca esti o fata care o sti in persoana pe autoare avand in vedere ca te plangi ca ai fost omisa :) daca ai fost cumva atenta la tema postului ai sa observi ca isi aminteste doar de intamplari si persoane din liceu. avand in vedere ca i stiu toate cunostintele nu pot decat sa presupun ca esti o tipa care a cunoscut-o la facultate. In loc sa dai comentarii anonime de ce nu ai tupeu sa-i spui macar in fata ca te deranjeaza ca nu te-a mentionat? Soro! In locu tau mi-as gasi alta ocupatie ca evident u have no place between the people who matter and make a difference in her life. Si daca asta te deranjeaza, Salut si un praz verde! Sti unde e usa si vezi sa nu te loveasca la iesire :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :))draga mea anonima cu mai mult tupeu decat mine...daca autoarea noastra s-ar gandi un pic ar sti exact cine sunt, dar presupun ca ai dreptate, drept dovada scuze de deranj, promit solemn sa nu mai deranj autoarea...probabil nu mai fac nici o diferenta in viata ei si nu am facut vreodata, mea culpa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca continui sa faci pe victima sau cum imi place mie sa zic damsel in distress/drama queen or king, atunci chiar ca nu prea ai ce cauta in viata mea. Nu imi plac persoanele fara coloana si demnitate asa cum dai tu dovada. Daca macar ai avea curaj sa spui cine esti atunci probabil ar fi o alta situatie si am putea discuta ca oamenii. Dar cum nu ai facut acest lucru si nici nu dai semne ca ai vrea sa imi zici cine esti atunci ramane asa. Have a nice life :) si sa mai dai semne pe blogul meu cand ti-ai regasit coloana.

      Ștergere
    2. Anonima norocoasa :D12 august 2013 la 22:55

      Stai linistita baby, acuma dupa mini-crizele astea melodramatice stie exact cine esti. Draga mea autoare, cineva e la PMS. Ar trebui sa iertam anonima si sa nu i dai interdictie in viata ta. Adik dupa cum spune a facut multe pentru tine si nu intelege beata ANONIMA de ce nu este RECUNOSCUTA. Adik dupa parerea dansei tu cunosti 3 persoane in total si ea este una dintre acele persoane. Altfel nu imi explic cum ar putea sa creada ca tu ti-ai da seama cine e ea....AAAA STAI!!!! De ce nu mi-ai spus ca esti clarvazatoare??? Cu cine am sa ma casatoresc???? Care sunt numerele de la loto??? Cine sunt toate ANONIMELE care dau commenturi la tine pe bloooog? :)))) Anonim sa te tzuce mama de mandra dulce ce esti ca am dat de jackpot datorita tie. Autoarea mea draga, vorbim pe privat sa imi dai detalii despre viitor :)

      Ștergere