vineri, 30 martie 2012

A couple of days left...

Cu toate ca imi doream din tot sufletul sa ma duc acasa de Paste, pana la urma am hotarat ca este mai bine sa raman aici si sa invat pentru viitoarele partiale... (mda, college life sucks sometimes and it isn't always like they say it is but it's worth it in the end :D)
Insa, iepurasul a hotarat sa fie darnic cu mine anul acesta si sa imi ofere cateva zile in care sa imi readuc aminte cum era sa nu iti pese si sa te bucuri de persoanele cu adevarat dragi sufletelului tau. Cu toate ca o sa fie doar cateva zile stiu ca nimic nu o sa poata sa imi stearga zambetul de pe buze si sentimentul de ,,finally I can be a kid again and just enjoy the moment without thinking about the consequences".
O prietena foarte draga o sa ma viziteze si timp de 2 zile jumate it's gonna be our world :) deabea astept sa uitam de noi si sa povestim incontinuu 8->... I really missed her, she is one of those persons that know you soooo well that even if you don't say a word they get what you wanted to say. Cu toate ca nu ne vedem foarte des (3-4 ori pe an if we are lucky) nothing changed between us and that makes me really happy.
Stiu ca timpul o sa treaca enorm de repede cat timp o sa stau cu ea insa am sa profit la maxim and make new memories that will last a lifetime. Pana la urma cred ca ele conteaza cel mai mult si they make you go on even though you are having a rough day. Acea amintire care mereu iti aduce un zambet si iti sopteste usor la ureche faptul ca you can have a repeat performance one day....
Inca cateva zile si o sa-mi reumplu cutia cu vise si amintiri

Un comentariu:

  1. Daca scopul tau a fost sa ma faci sa plang te anunt draga mea prietena ca ai reusit...dar ce zic? prietena? tu nu imi esti o prietena...esti mult mai mult de atat. Surioara mea mai mica care cateodata e mai rau ca mama. Avem mereu grija una de alta si de la 3000 de km. Tine-te bine pt ca timpul se va mai da o data inapoi pt tn. mai putin de o saptamana and counting...

    RăspundețiȘtergere