vineri, 5 aprilie 2013

April, please be good to us

De cateva zile am trecut in luna aprilie si cu acest nou inceput de luna pot sa zic ca in sfarsit primavara si-a facut aparitia si pe strada noastra. Iarna aceasta a tampit, in martie ma trezeam si inca mai vedeam din cand in cand zapada afara... Oricum asta nu mai conteaza, pomii au inceput sa infloreasca din nou si iarba e mai verde ca niciodata.

Cu cateva zile in urma am citit un articol foarte interesant despre beneficiile de a pastra un jurnal. Adevarul este ca am incercat lucrul acesta de mai multe ori pe parcursul copilariei si adolescentei mele insa niciodata nu am reusit sa scriu mai mult de cateva pagini. Nu stiu de ce ma opream brusc si il aruncam la gunoi dupa aceea. Singurul lucru care am reusit sa il pastrez vreme de mai multi ani este o agenda primita in clasa 10-a de la cea mai buna prietena a mea, pe atunci facea misto de mine si imi zicea sa imi planific acolo timpul astfel incat printre invatat si gasca de prieteni sa imi fac program sa ma intalnesc si cu ea. Acea agenda insa a devenit ca un mini-jurnal, am inceput sa imi notez in ea lucruri care mi se pareau importante la acea vreme, amintiri care vroiam sa le pastrez vii cu trecerea timpului si de care mereu sa imi aduc aminte. Partea amuzanta este ca inca nu am terminat acel jurnal, au trecut mai bine de 4 ani de cand o am si inca este pe jumatate nescrisa; cine stie, poate o s-o termin odata cu terminarea anului 6 de facultate... Mi-am propus insa sa incerc acest lucru din nou, sa pastrez un jurnal adevarat. Chiar sunt curioasa ce va iesi si de data asta chiar o sa imi dau silinta sa nu il abandonez dupa maxim 2 saptamani. Urati-mi succes va rog.

Aseara am avut o discutie foarte interesanta cu un prieten de-al meu care m-a pus putin pe ganduri. Daca esti o persoana cu principii si opinii destul de puternice, de ce lumii ii este cateodata frica de tine? Uneori poti sa ajungi si sa fi inlaturat dintr-un grup de oameni doar pentru simplul motiv ca ai coloana vertebrala si nu renunti la ceea ce crezi fara ca persoana de langa tine sa iti ofere un argument foarte solid si ingradit in realitate. Nu am zis niciodata ca trebuie sa te comporti ca un catar si sa ti cu dintii de cea ce crezi si sa nu conteze absolut deloc argumentele celor din jur, insa de ce ar trebui sa ma schimb eu daca ei nu imi ofera un motiv bun pentru a o face si un argument care sa ma puna pe ganduri? Oricum te-ai gandi nu exista logica, oamenii au ajuns sa tremure in fata unei schimbari si sa ii marginalizeze pe cei care nu gandesc la fel ca ei. In loc sa incercam sa evoluam si sa invatam cat putem de mult unii de la altii preferam sa ne inchidem in noi insine si sa nu zicem nimic, sa ne schimbam doar de dragul de a fi acceptati de cei din jurul nostru si de multe ori din teama de a nu ii rani pe altii infranam anumite aspecte care fac parte din personalitatea noastra.
Persoanele care iti sunt cu adevarati prieteni nu se vor schimba dupa cum bate vantul si te vor inlatura doar pentru ca tu incepi sa iti areti adevarata fata si iti exprimi opiniile. Si ce daca mai scoti cate o perla pe gura sau din greseala zici ceva cu care s-ar putea sa ii ranesti? Suntem toti oameni si o mai dam in bara din cand in cand. Prietenii nu iti vor intoarce spatele ci vor incerca sa te cunoasca mai bine si daca cumva iese o cearta dintr-o discutie, care e problema? Va puneti frumos la o masa fata in fata si va rezolvati problemele. Aceia sunt cu adevarat prieteni, acele persoane care vor sa te cunoasca mai bine si iti sunt alaturi la bine si la rau. Practic o prietenie adevarata e ca o relatie in care comunicarea, respectul si increderea primeaza.

In incheiere as dori sa impartasesc cu voi un videoclip care mie mi se pare dragut si amuzant in acelas timp. Pana data viitoare aveti grija de voi si va pupacesc pe toti.



P.S. Voi ati reusit vreodata sa pastrati un jurnal pe o perioada mai lunga de timp?

2 comentarii:

  1. What can I say? when it comes to people you can fuck logic...The only true answer is compromise. People live harmoniously with each other thanks to this simple concept. Simple it may seem but when it comes to practice some are better than others. The only good thing you can do is stay true to yourself and believe in your principles but at the same time accept that you aren't perfect and mistakes happen. I have never been able to keep a journal. The concept of being alone with my thoughts is scary...and having them written down is down right horror...why if people knew half the things that go through my head...let's just leave it at that. Good luck with the journal :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Titanium Hair | The Most Trusted Hair Products for
    Find our best titanium titanium gr 2 hair brands to use titanium white octane to maximize your beard growth, beard growth and your shave today! At iTaniumArts, we help you garmin fenix 6x pro solar titanium find smith titanium the most mens titanium earrings

    RăspundețiȘtergere