duminică, 7 aprilie 2013

Despre carti si prieteni

Ieri m-am plimbat printr-o librarie cu niste prieteni... Am iesit un grup mai maricel la o gura de aer si in timp ce restul luau o decizie despre urmatoarea locatie pe care sa o vizitam intr-o zi ploioasa de sambata, eu m-am ridicat si am intrebat de nu vrea cineva sa vina cu mine pana la librarie. Brusc si din senin m-a apucat un dor nebun de a ma plimba printre carti, sa ma uit la ultimele titluri aparute si sa imi delectez ochii cu ele si in acelas timp sa ma apuce plansul in interior ca nu am destui bani sa le cumpar pe toate.
De data aceasta nu am fost singura care se plimba prin librarie, au mai venit 2 prieteni cu mine la care le era totuna unde mergem mai incolo atata timp cat suntem impreuna ca grup. Intotdeauna mi-a placut sa cunosc oameni care, la fel ca si mine, si-ar petrece ani din viata inchisi intr-o biblioteca imensa si altceva inafara de ar citi nu ar face. Cel mai frumos este cand si zic acest lucru nu numai se vede prin ochii lor. Pur si simplu mi-au crescut niste urechiuse si o codita imaginara cand mi-am dat seama ca din nou am in comun ceva cu acesti oameni.
Sa iti gasesti persoane care impartasesc acelasi pasiuni ca ale tale nu este intr-atat de greu pe cat ar parea. Insa sa descoperi ca ai foarte multe in comun cu o anumita persoana si ca poti discuta ore in sir despre totul si nimic este ceva greu, poti sa te consideri norocos daca ai langa tine macar un prieten de genul acesta. Comunicarea este, pana la urma, un atuu si in acelas timp o necesitate. Din pacate nu foarte multi se folosesc de ea si ajung sa se inchida in ei insisi nelasand o portita de intrare pentru cei care ar vrea sa ii cunoasca mai bine. Nu este bine, sanatos si benefic pentru acele persoane si daca si-ar da seama din timp de acest lucru atunci poate ar reusi sa se schimbe. Uneori insa tu trebuie sa insisti si pana la urma carapacea se crapa si poti sa te inghesui cumva printre acele mici crapaturi. Sa nu cumva sa se inteleaga ca sunt adepta acelor persoane care se baga in seama cu orice pret si se forteaza in viata cuiva sau intr-un anumit grup, acest lucru este copilaresc si pueril si nu sunt de acord cu asta.
Oricum ai lua situatia unul dintre cele mai importante aspecte din viata este gasirea unui grup de prieteni cu care sa te simti bine in orice situatie si cu care sa impartasesti mai multe pasiuni. Astfel de persoane te-ar ajuta oricand ai nevoie, ar veni la tine pe nepusa masa sa se uite la un film, te-ar suna din senin doar sa vada ce faci si cum o duci, ti-ar cere ajutorul in anumite probleme prin care trec si automat ai trai si ei ar trai cu tine. Niciodata sa nu dam cu piciorul in astfel de oameni, ei sunt singurii carora nu le pasa de ce zic cei din jur despre tine...Ei o sa te cunoasca cu adevarat si asta e cel mai important pana la urma.

P.S. Scriind acest post mi-am adus aminte de un serial foarte popular si in acelas timp foarte frumos si placut de vizionat, FRIENDS. Oare cati dintre noi nu si-ar dori o astfel de gasca care sa reziste atatia ani indiferent de circumstante si greutati?



Un comentariu:

  1. It's nice to see you had time to write so soon again. Very nicely written and it's great that you found something in common with your friends. I hope you grow closer together in time and find many things in common. :)

    RăspundețiȘtergere