joi, 17 ianuarie 2013

Vlogger si Blogger

Intr-un mic moment de respiro si pauza de la niste bacteriute foarte simpatice, ma gandeam sa va pun o intrebare care m-a macinat de mai multa vreme.
Pe voi cine v-a marcat asa profund de-a lungul timpului? Si aici nu ma refer la familie, scoala, prieteni, carti etc ci daca aveti un vlogger sau blogger preferat. Mai exact, acele dimineti lenese de weekend sau din timpul saptamanii, in care deschizi calculatorul si intri pe un anumit canal de youtube sau un anumit blog si pur si simplu stai sa citesti/asculti ce mai are omul acesta de comentat. Daca exista acest tip de persoane in viata voastra care desi nu le-ati intalnit niciodata live, va ajuta.
Chiar sunt extrem de curioasa de commenturile voastre si cine stie? Poate cu aceasta ocazie mai descopar si eu ceva nou.

P.S. Off-topic, cum sa nu mori de ras cand vezi poza asta? =))



3 comentarii:

  1. Well, I always did like jerry's style from Tom and Jerry and this picture remind me of them. It also tells me how stupid a person could be or how much that person can underestimate someone. Looks can be very deceiving and what may look like an innocent mouse can be a sneaky, backstabbing, lying git underneath ready to strike you back with all they have. Now that I am done with off topic :))) I like you as a blogger and Monstruletzu Verde as a Vlogger :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Off topic: remarc ca faci orice, ca sa scapi de bacteriute...
    si da, ca si blogger m-ai ajutat sa incep sa am si eu blogul meu, deci ai avut un pic de influenta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa nu remarc o oarecare corespondenta intre numele noastre de utilizatori blogger.Desi nu sunt de foarte mult timp in blogosfera, am avut onoarea de a descoperi anumite bloguri in care ma regasesc si cu ale caror idei rezonez din plin.

    RăspundețiȘtergere